پر استفاده ترین تبلیغات انترنتی، بنرها هستند و استفاده از ابزار روش های نوین، افزون بر افزایش تاثیر این روش تبلیغاتی، انقلاب در این نوع تبلیغ ایجاد کرده است. برای کسانی که ابزارهای سنتی تبلیغ، مانند تلویزیون، رادیو یا تبلیغات چاپی استفاده می کنند، آگهی رایگان بنری نقش بسزایی در افزایش قابلیت های تصویری علامت های تجاری دارند و همین طور میانگین تعداد کلیک ها را افزایش می دهند. مطابق گزارش تبلیغاتی فورستر در شرایط یکسان، تبلیغات online تاثر بسزایی در مشهور شدن نام تجاری شرکت ها دارند ( چیزی در حدود 60 درصد). هزینه این نوع تبلیغات بسیار کم تر از تبلیغات عادی است. به یاد داشته باشیم که بازاریاب آگهی رایگان ها باید برای افزایش بازدهی، از فناوری نوین در ترکیب تبلیغات online و offline استفاده می کنند. افرادی که ابزارهای تبلیغاتی سنتی را برای محصولات خود مناسب نمی دانند، می توانند از آگهی بنری برای گسترش نام شرکت خود بیش ترین بهره را ببرند. کلید موفقیت افرادی که فعالیتهایشان ارتباط تنگاتنگی با شبکه اینترنت دارد، گنجاندن بنرها در وب سایت هایی است کع به نجوی به موضوع تبلیغ آن ها مرتبط هستند. دیدن آگهی بنری یک شرکت از سوی مشتریان، چه با کلیک بر روی آن ها همراه باشد و چه نباشد، در معروف کردن نام شرکت با هزینه ای اندک، نقشی باورنگردنی دارد. امروزه بنرها را حدود 4 تا 8 هفته در سایت قرار می دهند، اما برای دست یابی به نتیجه بهتر، به زمان بیش تری نیاز است . تبلیغات آؤم شرمت ها در اینترنت مانند موارد سنتی مشابه، به تلاشی بسیار نیاز دارد، اما در این مورد شما باید آگهی رایگان گاهی مطالب را به روز کنید. در این صورت مطمئن باشید نام آرم تجاری مورد نظرتان را در ذهن ها ماندگار می کنید. حجم، فضا و مکان قابلیت های ارتباط دو سویه و شیوه های بیان گفتاری و شنیداری تبلیغات بنری در صفحات وب رو به افزایش است. اگر پیش از این که سایر بازاریاب ها خبردار شوند و فرصت ها را ازچنگ شما در آورند، به کسب درآمد از این منبع بپردازید، خواهید دید که در مدتی کوتاه مزایای بسیاری به دست می آورید و به سرعت معروف خواهید شد.
چگونه تبلیغات خلاق داشته باشیمنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 1
درباره ما
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
آرشیو
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی